the wind that blew my heart away

När jag tänker tillbaka på vad jag sa för så länge sen, allt hopp & alla drömmar jag hade, har jag insett att om att få saker att bli som man vill att det ska bli är ett mått på ett framgångsrikt liv, då skulle vissa mena att jag har misslyckats. Det viktiga är att inte vara bitter av livets besikelser, lär dig att släppa det förflutna. Och inse att varje dag inte är solig och när du är vilse i mörkrets hopplöshet kom ihåg att det bara är under nattens mörker .. som man kan se stjärnorna .. och de stjärnorna visar dig vägen hem. Så var inte rädd för att göra misstag, att snubbla och falla. För under större delen av tiden kommer de största belöningarna från att göra det som skrämmer en mest. Kansske du inte får allt du önskar dig. Kanske du får mer än vad du någonsin föreställt dig. Vem vet var ditt liv tar dig? Vägen är lång ... och i slutändan är resan målet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt mellan dig och mirre? ni träffas aldrig mer

2008-07-10 @ 21:29:25
Postat av: Alexandra

Det där var verkligen både bra och fint sgat =)

2008-07-11 @ 06:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback