The roadtrip to my new umeå ho

MMS

The roadtrip to my new umeå home har börjat. just nu är vi i västerås,snart halvvägs vi har endå kört sen 5 imorse tycker vi borde vara hemma snart.men det verkar visst dröja lite längre än vad jag hade trott. nu känns de bättre med flytten när vi väl är på väg va så jobbigt att säga hejdå till alla. men nu ska jag ju göra något riktigt roligt som jag alltid drömt om. kommer aldrig finna såna vänner som jag har här hemma. fredde sitter i bilen framför oss med släpet nu med dan. la upp en bild på min snygge far som ni ser, jag har kört hela morgonen,sov sen i 3 timmar när pappa tagit över. nu ska vi snart stanna till för att äta,sen är det bara raka spåret fram. puss & kram


Kommentarer
Postat av: Anna

Gud vad roligt för er, väntar med spänning på fler inlägg om hur det går för er.. =)

2008-07-18 @ 11:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback