stranden


Stranden som vi var på idag



Då var det snart helg igen, och jag ser fram emot den faktiskt, idag är det precis en vecka sen vi flyttade in här. Imorgon ska det bli ännu finare väder än idag, så Fredde har lovat mig att gå upp tidigt imorgon så vi kommer i tid till stranden, sen ska vi väl ligga där i några timmar, all min färg har försvunnit sen då jag och Anna låg och pressade på stranden för någon vecka sen. Så imorgon ska den tillbaka och in mot kvällen tänkte vi sätta oss på nån uteservering & ta varsen drink, sen får vi ju se vart kvällen tar oss och på Lördag ska vi nog ut till något discotek förhoppningsvis, efter 1 veckas lathet har vi börjat bli lite slö & rastlösa nu. Så det är på tiden vi går ut en sväng. Här finns ju hur många cafeér som helst i stan coh det ska finnas ett av sveriges bästa r&b discotek här i stan också, de ni , de är inte illa. Får väl kolla in där också nångång. Vi var ute på en promenad i området innan, så mysigt här är , jätte fina hus runt om. Vi måste ha hamnat helt perfekt! Skulle gå till nån pizza affär som Fredde hade sett en bit här ifrån nrä vi kört förbi, men vi hittade inte rätt gångstig så vis ket i det. Hade varit lättare med cykel. Nu ska vi lägga oss och kolla på film idag blir det, reservation road.
Ha en trevlig kväll mina läsare! och tänk på att man måste inte gå ut i helgen , är man helt slutkört efter sommarjobb och grejer så kan man och lägga sig i ett bad med olja och rosblad med doftljus och läsa sin favorit tidning, så kan man ju gå ut nästa helg istället!


Kommentarer
Postat av: Anonym

läser din blogg varje dag, flera gånger !! den är så bra.

vet in varför, men den äe öppen och personlig o du verar så glad o gllig :)



kraam !

2008-07-27 @ 02:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback