Måndag


Jag i stockholm i somras



Idag har det i inprincip regnat hela dagen & man har inte kunnat gjort annat än atts itta inne, för det har verkligen öst ner hela hela dagen, riktigt trist, men vi har spelat en runda monopol. de var revanch för freddes skull, jag vann ju igår så idag tog han hem segern, men de var mkt mkt roligare att spela med anna, han köper alla dem gröna & blå gatorna och bara bygger hus på dem. Så om jag hammnar på dem gatorna ska jag betala 23 000 kr, då förlorar man ju direkt, jäätte tråkigt. haha ^^ sen typ köper han alla gator utan att ens veta vrf, bara för han ska få pengar om jag hamnar på den, så jag kan aldrig bygga hus, haha jätte tråkigt! Sen städade vi undan lite, skulle egentligen åka till banken & phonehouse men det öste som sagt ner, så vi tog bilen till maxi och handlade lite för jag ska baka nu ikväll, men vad har jag inte riktigt bestämt mig för.  rulltårta, muffins kankse. fast muffins tyckte ju inet fredde om så jag får väl nog baka något annat. hi hi ^^ Imorgon ska vi nog se på bio, hangcock. Och så ska vi göra alla dem ärendena som vi skulle ha gjort idag. Jo just det ja vårt första kuvert kom idag i brevlådan. så fredde sprang fram coh tog det, haha så va det hyran. Jätte tråkigt, ush!! Nu ska jag kolla på ett avsnitt på tree hill sen ska jag baka, lägge rin bakverket senare..

Kommentarer
Postat av: Soff

hej :)



det är så kul o kolla in din blogg nu när ni flyttat !!



Kul med bilder, och det ser riktigt fint ut :)



Nu vill man ju själv flytta hemirån!! haha



kram på er =)

2008-07-21 @ 23:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback