jag har blommor i mitt hår


Jag &
Anna på Friabad i det underbara vädret som varit idag


Ännu en dag på stranden, min tredje i Sverige detta året, vilket är totalt uselt det är nästan i mitten av Juli. Från det ena till det andra , Anna kom hem till mig vid 11 tiden, hon hade tagit av gipset såå såå skönt att slippa den klumpiga jäkeln och nu slipper hon ju göra allt med vänster handen. hi hi. stackarn, jag hade tagit ut cyklarna från förådet så vi cyklade först till Maxi handlade dricka sen rakt ner mot Fria . Det var verkligen fullsmockat med folk. Men vi små pluttar fick plats där vid någon hörna låg och stekte till halv 4 tiden tills våra magar skrek, så cyklade vi vidare till Haufes och käkade glass sen bar det av hemmåt då klockan va 20 i 5 kom Anna på att väla stängde 5 och eftersom att det är lördag idag behövde hon ta en sväng inom system bolaget. Vet inte om hon hann, hoppas de. jag har köpt tre av mina nya favorit xcider. buberry blossom tror jag att dem hette , såå goda smakar hallon saft typ . mm farligt gott. Nu är jag hemma igen, ikväll blir det utgång till Tivoli.

  

T

Kommentarer
Postat av: MIRRE

saknar dig! Jga ringde hem till dig, men de gick tydligen inte.. vad händer i din värld?

Postat av: anna

babe , wie vad kul vi hade idag , skynda dig in med cher nu ! Tivoli ikväll , vi kommer fedts gärnet , iih ! Älskar dig , dom skulle vilja vara som oss ;D

2008-07-05 @ 21:41:37
URL: http://dasilva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback