Its like wishing for rain when I stand in the desert




Jag har suttit och brainstormat hela dagen idag, eftersom att jag och Fredde tjaffsat en del, ovesentligt, för er kanske, men när jag sitter för mig själv alldeles ensam i all tystnad, all, det verkar bara finnas en enda tystnad men att den tystnaden är så tung , tyngre än allt annat gör mig rädd för att få höra den igen! Jag vill inte höra, eller se ensamhet. Mitt i all fruktan, kommer jag och tänka på mina underbara vänner som jag  har hemma i Helsingborg, Caroline,Anna,Maria ,Aleksandra och Elin fast att dem inte har någon som helst samband med tystnad och ensamhet. Jag önskar jag kunde ge dem hela världen , alla stjärnor och all min tacksamhet, all min glädje... Berätta alla gånger jag borde ha sagt att jag uppskattat och älskar dem, alla gånger jag glömt eller gjort någonting annat, you are my heaven! Jag är väl bara rädd att vi ska bli för annorlunda för varandra, älska och tycka om annat än vad vi gjort. upskatta nadra saker mer än varandra. Att andra människor ska dyka upp i våra liv och göra oss blinda. Jag antar att allt de förflutna inte räknas, att det bara är framtid och nu som finns. Men jag vill inte tänka på framtid, inte ens nu när jag är som lyckligast. Jag vill inte leva i olika länder , andra städer eller i en annan miljö än er. Man kan finna allt i världen över men aldirg vänner som är som ni, dem finner jag aldrig nya! Jag drömmer inte om berömmelse, pengar, barn, stora hus och en stor trägård. Går min högsta önskan i uppfyllelse återsamlas vi igen i vår lilla trista stad men som trots allt är det bästa av alla ställen jag nånsin besökt. Vi, är där igen tillsammans och så länge vi gör det , finns det aldirg någon tystnad eller ensamhet, fast att ni har en av dem största platserna i mitt hjärta känner jag bara sträckan , hur långt borta ni är. Och det gör så ont, så ont ... Jag antar att det är tystnaden som försöker slita tag i mig, men jag vägrar, för jag skulle inte låta det hända. Ni är mina allra bästa vänner, ni är underbara, jag kommer adrig finna någon annan som kan mätas med er.

My love

Kommentarer
Postat av: aleksandra

vad fint gumman, blir tårögd ! på riktigt, saknar dig så gumman..vill bara kunna ringa dig och fråga om vi ska träffas och hitta på saker. love yaa

2008-07-31 @ 18:25:42
Postat av: Anna

Det du upplever nu , är exakt samma sak som jag upplevde när jag flyttade från er för ett år sedan , exakt samma . Vänskapen som vi alla delar kommer aldrig att försvinna och den bästa tiden kommer alltid att vara när vi alla är tillsammans. Man uppskattar allting på ett helt annat sätt när man flyttat , man uppskattar alla som aldrig förr. Jag älskar dig och dett är bara en tid som vi är ute och gör våra egna resor i livet , vi kommer alla alltid att återvända till varandra (v)

Postat av: MIRRE

saknar dig.. kämpa på Terese, jag finns här alltid!!

2008-08-01 @ 11:57:30
URL: http://miir.blogg.se/
Postat av: Caroline

gud vad fint.. och det är verkligen helt sant. du ska veta att precis allt du skrev känner vi för dig! och tanken på att vi alla kommer ses igen, gör vår vänskap tusen gånger starkare. saknar dig!

2008-08-01 @ 13:48:51
URL: http://caroliiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback