inflyttning

igår var vi framme vid 10 tiden på kvällen, vi hade alltså då kört i 15 timmar och då var man rätt less på de. Jag körde för det mesta själv. men pappa hjälpte till och bytte av mig då och då. när det var 2 timmar kvar till umeå ca 16 mil kunde jag omöjligt somna, var helt extas. När vi körde in på området kändes redan allting rätt, grönt & fint, stor parkering och allt. och lägenheten helt perfekt, allting va såå bra. vi hann skruva ihop köksbordet, få upp all möbler i lägenheten, så var klockan 2 på natten, och vi alla var rätt slut då vid den tiden, så det blev bingen. Kl. 9 imorse kom pappa in och väckte oss, så körde jag oh han till maxi som ligger 5 minuter från oss. Men tro det elelr ej vi körde fel minst 3 ggr, tillslut hittade vi och jag fickc köpt lite frukost. Så fin hamnen var och bryggorna där, har redan bestämt att jag coh fredde ska ha picknick där någon dag, Imorgon är det lördag och vi ska försöka komma ut i stan lite, antagligen åker pappa & Dan redan hem imorgon bitti , vill inte de än, det har varit en sån stor hjälp nu när dem har varit här.  Nu är nästan allting ihop skruvat och uppsatt , men det känns endå lika rörigt som när vi kom hit. ihh de kommer att bli så fint. Just ja va och hämtade resterande nyklar idag hos hyresvärden, fick cykel karta över alla cykelstigar i umeå. hi hi så här ska de cyklas, här e super fint och det är lite mörare än normalt mellan 11-1 på natten annars är det super ljust kändes komtigt att gå coh lägga sig vid 2 igår när det var så ljust som det var .. känner mig redan som hemma, här ska vi nog trivas.

utsikten från vår balkong


röran i vårt vardagsrum

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag saknar dig redan hjärtat !

Postat av: A

Ni kommer nog så småningom få det jätte fint =)

Kul att få utforska en helt ny stad så där =)

Lycka till =)

2008-07-18 @ 16:54:19
Postat av: jess

åh va kul :)

2008-07-18 @ 19:20:26
URL: http://chessdo.blogg.se/
Postat av: Caroline

oh vad spännande! hoppas ni kommer trivas tirre, men det tror jag säkert <3

2008-07-18 @ 20:26:40
URL: http://caroliiinee.blogg.se/
Postat av: Caroline

oh vad spännande! hoppas ni kommer trivas tirre, men det tror jag säkert <3

2008-07-18 @ 20:27:20
URL: http://caroliiinee.blogg.se/
Postat av: Valentina

Vad roligt! Lycka till med allt nu! :)

2008-07-18 @ 21:18:18
URL: http://vallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback