I´ve got dreams to remember


Gammal bild på vårt tjej gäng (sheridan)


För bara lite mindre än ett år sen , va vi alla samlade, hade varandra under precis samma tak. Allt var självklart, samma intressen och allt, men så kom den dagen , studenten visst var den helt underbar, men dagen efter och alla dem andra dagarna som väntade framför oss. Framtiden skrämmer mig ibland, hur ska man klara av att leva utan alla dem man aldrig ens kunnat tänka sig att leva utan. Hur ska de gå och hur ska man klara allt på egen hand, jag vill aldirg bli ensam, och jag vill altid ha dem vännerna som jag alltid haft, önska bara att jag kunde spola tillbaka tiden, innan alla fick sina olikheter , nya drömmar och allt det som inte existerade när vi var precis likadana. Att allt kunde bli så annorlunda, högskolor? Dem som tagit oss på varsen sida av världen. Och nu är det min tur att hitta min plats någonstans, att uppfylla mina drömmar. Allting har bara blivit så annorlunda , vi var ju så små , vi hade samma drömmar, samma kill smak, inga hemligheter och samma skola. Nu har vi ingenting av det dära. åh jag vill bara ha en reunion! Ibland hamnar jag bara i sån här kris, jag längtar och saknar allt jag hade och jag vill aldirg bli ensam! Sen när jag tänke rpå framtid, hur ser den ut. hur vill jag ha den. Fredrik är ens jälvklarhet och dansen med mina vänner också, önskade bara att jag kunde samla ihop alla på en och samma plats, om det endå vore så enkelt. Nu är det mindre än 2 veckor kvar hemma i lilla helsingborg. Varför förstår man inte vad man har förens man håller på att fölora de. Nu ska jag lämna staden som gett mig min uppväxt, vänner & alla mina minnen. Tillskillnad från den här gången ska jag ta med mig hela mitt hjärta och alla som finns i de.

Kommentarer
Postat av: linnea

va mirre va fin där.. hon borde bli blondin igen..

2008-07-08 @ 14:51:47
Postat av: Caroline

såå sant :(

Postat av: Anonym

Men... Jag började allvarligt att gråta när jag läste detta. buhuu.

2008-07-15 @ 21:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback