I´m wide awake its morning



På prognosen i Aftonbladet igår skulle det bli finare väder än det här.
Vilken tur att man har någon väderrapport att lita på. Om jag enddå kunde hitta på vädret själv, verkar som att det inte blir någon stranden idag trots allt, vindarna är kalla & det blåser faktiskt rätt mycket. Förhoppningsvis värms det upp dag efter dag , därför kan det inte redan bli kallt på måndag igen. Jag som flög upp ur sängen i morse totalt yr i bollen för vädret. Blev rätt besviken när jag sod där ute på balkongen. Så fick det mig att tänka på gårdagen med fredrik, på hanpan, när vi åt mat, drack cider,öl. Vi pratade verkligen om allt möjligt. Gårkvällen var så perfekt. Det är inte varje kväll det händer inte och vädret var perfekt till min klädsel, trodde faktikst att jag skulle överhettas av värme, men jag slapp den biten. Så nu är deet redan Tisdag jag minns knappt att helgen har varit, i och för sig hände det inte så mycket denna, kollade på mina inlägg, det var över 1 månad sen jag var ute och festade nu med min kompisar, det är en skam det skulle aldirg ske om det var för ett halvår sen. Så nu har jag bestämt mig för att det blir utgång både på Torsdag & Lördag, hoppas jag har ett gäng med mig. För såhär får det inte vara, jag vill ju umgås nu innan jag flyttar också.
Ja än är veckan ung , idag ska jag träffa Elin och vi ska väl hitta på något skoj, har inte riktigt liskat ut vad med det kommer, kvällen har jag iheller ingen aning om, har varit sugen på monopol kväll med tjejerna nu sen jag kom hem från stockholm, i och med jag & Anna spelade de till sent in på nätterna. ha ha! Inget liv, men det var faktikst verkligen riktigt skoj coh nu när jag lärt mig det på riktigt, kan jag ju ta hem hela skiten. ha ha. Nej nu ska jag kolla vidare på One Tree Hill, det senaste avsnittet jag tittade på var helt mysko så måste bara se nästa också så jag kommer in i det igen. ha en trevlig dag , och för er som jobbar , tänk på pengarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback