godmorgon


Bästa frukosten om du ska ha en lång dag


Godmorgon , godmorgon .. Sitter i köket nu & käkar mannagryn , min vanliga rutin man håller sig mätt så länge på det, har ni inte ätit det förut borde ni verkligen testa. Fredde ligger fortfarande och sover. Det är lite jobbigt här uppe att det är så himla ljust alltid, det är lite , rätt så mörkt mellan 11-1 tiden på natten annars är det som klaraste dagen, så det känns skumt att gå och lägga sig vilken tid på dygnet som helst. Men det är väl en vanesak antar jag ..  Idag har vi jätte fint väder, helt blå himmel med strålande sol. Så vi ska åka till badlandet som ligger en liten bit här ifrån, utebadland.. hoppas det är lika roligt som det låter, annar får vi väl bara lägga oss vid stranden som finns intill... Lovar att ta med min kamera, hem också om den inte blir stulen ! föresten kolla min
älsklings blogg han har uppdaterat för en gångs skull.

Måste också säga att det är jätte roligt  att mina läsare har börjat skriva komentarer & alla skriver så fina saker, blir superglad, så kul att fler bryr sig om flytten än en själv och dem närmaste. Jag lovar att jag ska uppa så mycket som möjligt, Tack för att ni stannar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback