everyday is a sunday evening


Anna med cher & Cheri


nu var det veckor sen som jag jobbade , känns riktigt bra faktiskt och jg har delat upp min ekonomi helt perfekt, precis så jag klarar mig, först var vi i Turkiet ju sen blev det stockholm i 2 veckor , och nu har jag varit hemma ett par , packat, planerat, umgåts med mina vännor och hela den biten, tänk att om bara 3 dagar är allt det där över . Då får man ta tag i alls igen. På Torsdag kl 03.00 ger vi oss av 3 timmar innan carro tar flyget från Milano till Sverige. Tråkigt att vi inte hinner ses. Men jag har försökt att träffa alla så mycket som jag bar hunnit med. Imrogon ska jag träffa Aleksandra som kommit hem från Serbien precis. Har saknat dig såå mycket. Idag ska jag nog träffa Elin , anna har ju börjat jobba nu. Ohh jag längtar tills vi kommer upp till lägenheten när vi ska packa upp allting och inreda!
Vi hämtade vårt nya köksbord på IKEA lagret nyss, de va den sista biten. Kollade precis på dem sisa avsnitten från sesong 3. HERRE GUUUD, NATHAN du får inte dö, så spännande vilken tur att säsong 4, 5 bara ligger och väntar hemma hos pappa nu då. Ska dit & tanka in dem i min dator nu, efterf jag käkat mammas hemmabakade rulltårta. mmm ni skulle bara smakat den , såå good!

Kommentarer
Postat av: linnea

va var det för nån cocos olja du tipsade om när man solar ? märke ? heter ?

2008-07-14 @ 13:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback