En ny vecka

Nu är vi hemma igen , och solen har ännu inte gått ner kl är 20.30, långt ifrån gått ner, fast det har den säkert inte gjort i Helsingborg iheller. Har pratat med mamma nu i en timme, så jag har inte riktigt kommit igång med att skirva blogg.. . Fick två recept till hallonsorbet , rulltårta som jag & Aleksandra dör för, hihi^^ den är såå god. Slår vad om att Aleks börjar baka den nu när hon läst detta inlägget, lägger in receptet sen. Ja vi har varit på middag idag hos Stefans (mammas kille) brors dotter, hon är 27. Hon hämtade våra nycklar till lägenheten tog foton och sånt till oss när vi var hemma i Helsingborg! Så idag fick vi komma på middag och se hur dem bodde. På Onsdag ska jag och hon gå i stan & då ska hon visa mig uteställena som vi borde gå till...

Idag var vi i stan och lämnade Freddes CV , tog bussen igen det är jobbigt att dem går så sällan , 1:an går 2 ggr i timmen och 5:an 1 gång, jätte knasigt men Anna berättade idag att detta är visst en miljövänlig stad så på sommaren tycker dem väl att alla ska cykla på hösten kommer dem gå mycket oftare! vIlket var väldigt skönt att höra. 1 gång i timmen är ju inte så kul om man slutar skolan precis när bussen gått. Sen är det inte så mycket festande i stan på helgerna iheller. Alla studenterna kommer ju inte förens i Agusti. Hela vår gård är full med studenter redan, riktigt roligt faktsikt, så man kan spela musik coh så hur mycket man vill. Fest har grannarna nog iheller ingenting emot när man vill ha. Där är mycket som är jätte annorlunda Helsingborg här uppe i Norrland, men jag älskar att det är så mycket älv, skog och lungt här uppe om somrarna! Nu ska jag ringa pappsen som jag inte hört av från på flera dagar.. Ni får ha en mysig kväll, så syns vi imorgon !


ihh^^ jag saknar den där pooltiden i Turkeii

Kommentarer
Postat av: sara

underbar bild. nu längtar jag tills jag åker till bardelona nästa vecka.

Postat av: aleks

haha, så kul om rulltårtan! har tänkt på den,men jag har nog inte receptet kvar ..du får ta och skriva upp de i bloggen så att jag kan få skriva av de :) ha de bäst darling, LOVE

2008-07-29 @ 03:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback