All tomorrow´s parties


Jag &
älsklingen i Turkiet, älskar dig!♥


som tiden bara rinner iväg, äntligen har jag kommit igång och packat, det belv 5 fulla låder hemma hos pappa och en massa med annat, nu börjar mina rum tina ut, ser rätt tomt och tråkigt ut i dem nu. känns faktiskt rätt konstigt att det bara är jag som packar och inte hela min familj också. Nu börjar jag förstå att jag & Fredde verkligen ska flytta ihop. Det ska bli så kul, vi som alltid pratat om de, tänk att det verkligen blev så, precis som vi ville. ihh! Om exakt 1 vecka kör vi upp med släpet till Umeå. hoppas att allting får plats bara, det är endå rätt mycket som ska med. Imorgon ska vi köpa hallmattor, köksmöbler! Det måste också bli gjort, idag ska jag försöka att packa de mesta.  Imorgon är det fest, 80 tals tema och på lördag har fredde 20 års fest så jag har ganska bra anledning till att stanna hemma ikväll. ska kolla one tree hill avsnitt också, ska lägga in säsong 4 snart på datorn. 1 vecka kvar med anna , ihh hur ska jag klara mig och jag missar precis carro när jag åkt, hon kommer hem ca 3 dagar efter mig, sen missar jag HBG festivalen, fast det har ju aldrig varit en höjdare, vi får väl se hur det går uppe i norrland, lovar att fortsätta blogga. ska uppa så mycket jag kan om balettakademin och jobb, livet där uppe över huvudtaget. hoppas ni stannar kvar.  Nu måste jag fortsätta med packandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback