80 tals tema på Fredag

Ursäkta att jag kastar in sånna deprimerande inlägg ibland, jag är ingen tråkig eller deprimerad människa ibland bara krockar alla min tankar och jag vet inte vem jag ska prata med så jag skriver det i bloggen så vet jag inte vem som lyssnar, ibland brukar min hund orsakas för det. Hon säger inget och är alltid förstålig. ha ha. Idag är Anna hos sjukgymnasten , ska försöka få rätt på sin brytna hand som måste hinna läka innan skolan börjar i Agusti, då är det breaking som gäller för hennes del. haha , de sk abli kul att se lilla Anna breaka. Inte för att jag kan se mig själv göra det iheller, men bara tanken av det får mig till att falla om kul. Efter att hon är klar hos läkaren ska vi till väla och försöka hitta ngt att ha på oss till Emelies 80-tals fest nu på fredag, det kommer massor med folk, och trots 80 tals temat vill jag inte se ut som en hippie. Så jag hade tänkt att ha på mig stuprör jeans med hög midja, sen har jag inte kommit mycket längre. Vill inte ha några fula benvärmare, stora ringar och halsband och sånt det är ju sååååå ute! hahaha. Så vis ka på väla på jakt efter 80 tals kläder. Sen kommer Elin hem till mig vi ska fixa oss inför kvällen, har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Ska till Miir på förfest, och ja vi är fortfarande bästa vänner, bara för att vi varit på olika äventyr under ett litet tag förändrar inget! Så läget är lungt. Efter festen blir det utgång till Tisdagsklubben som va en riktig höjdare förra Tisdagen, kan inte fatta att det redan gått en hel vecka sen den kvällen. Nu ska jag göra mig i ordning för anna ringde nyss och vi ska vara där inom 1 timme.

have a nice day

Kommentarer
Postat av: linnea

ps. va var det för nån coccos olja du tipsade om förut ? märke ?

2008-07-08 @ 14:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback