tisdag

Godmorgon kära bloggare! har inte haft tid att skriva blogg för den delen heller. Nu har carro varit bort i 1 veckan, känns som mycket mycket längre, vad tiden går sakta! Har skrivit in mig på kunskapshuset att läsa upp eng B. fan vad har jag gett mig in på. hatar skola och skol arbete , fan va tråkigt det är. Fick gåt ill biblioteket och låna en eng roman på minst 200 sidor. kommer inte fatta ett piss av vad jag läser. Marian Keyes - the other side of the story. Det var annas tips. fatta jag inget så hoppas jag på att hon kan tolka lite till mig. den 4: skulle jag lämna in 2 A4 sidor om mig själv. kuuuul !!! öeeee, vad har jag gett mig in på. min älskling har skaffat blogg. thefredrik.blogg.se
trodde aldrig att det skulle hända men men, solade solarium igår. brände mig som en tomat, svider i hela huvet! aaaaj. vill man vara fin får man lida pin.

Längtar tills jag ska till stockholm nu. jätte mycket!! nu är det mindre en en vecka kvar tills jag åker, ska få se balettakademin igen och annas nya kille kanske, om dem nu fortfarande är ihop. hihi.. ad fan är det för muskel man tränat när man har ont i revbenen. Drömmer om pnegar nu nästan varenda natt. kanske för att jag är så jävla fattig som jag är.

PENGAR
sedlar:
trevligt möte med kär vän

ha d nice,

Kommentarer
Postat av: Malin

Marian Keyes böcker är riktigt bra!

Postat av: mirre

fan va du är stööööörd! hahahaha

2008-01-22 @ 16:08:44
URL: http://miir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback