Sleeeppy

såå söta hamster ungarna är. kan inte vara utan dem, helt besatt mamma har köpt en ny typ plast stam, den e inte alls stor alls. men endå får 6 små knattar plats , men å är det riiktigt riiktigt trångt. riktigt gulligt och när väl alla är inne för en sömn så är det omöjligt att få ut dem. Vill spara de oh att de ska stanna i den växten som dem är. HAha igår såg man huvudet på en och en röv på en annan precis bredvid, lite natsy men men ... och hamster måste nog vara det trögaste djuren som finns. haha vad är det som gå och går till dörren men aldrig kommer in ? .. de i de kan ni fundera över. börjar 9.oo imrogon kl är 11 på kvällen nu känns som att jag måste lägga mig , jo svaret är jehovas vittne.. hahahha riktigt rolig,

Snart är jag i stockholm, längtar riktigt riktigt mycket!! ska shoppa lite också förhoppningsvis, räknar alltid med tt få mindre i lön, snälla snälla ge mig mer än tre. jobbar ju nästan inget längre, måste börja plugga på engelskan och få mitt jääävla körkort!! Faaasen ... va de ska ta tid.. Jag saknar dig fredde jätte mycket din jävla partipingla... kan du inte bara sluta att gå ruder i mitt huvud nu så jag kan få lite sömn, du e det mest underbara som finns. älskar dig för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback