sista dagen i storstaan . ..

Äntligen en lyckad utgång i stockholm. Så länge man inte håller sig på östermalm så ordnade det sig. Iväntan på ann karolin robin och en annan tjej, partajjade jag och anna med en liten drink, amarulla, mjölk och vodka. Blev väldigt gott faktiskt. Köpte hem nacho chips med cheese, jätte goda dem också. Sen kom dem andra och det varade inte särskilt länge tills det var dags att åka in till centrum igen . Det fick bli utestället Mango, pånminde lite om tivoli hade tre golv med tre olika DJs. Där var lite yngre folk bara , men man ska väl bara bry sig om sig själv på sånna uteställen, enligt anna i alla fall. Efter ca en halvtimme på mango ville dem andra gå. Vi drar till sture NU!!! ehhh va? haha knappast det vore ju bara att sabba hela kvällen totalt, MED MENING!! så jag och anna stannade kvar och dansade av oss riktigt ordentligt tills 3, då stället stängde. sen skule vi ta bussen hem, som planerat skulle den gå efter ca. 10 minuter. för det första visste vi inte vilken sida och för det andra gick bussen om 40 minuter, det var riktigt ruggit kallt. Men tiden gick tack vare tre stockholmare som startade en konversation om studenten, dem skulle ta den till sommaren och vi övertala dem om hur underbara dessa tiderna ksulle bli för dem sen om vi också in på hur knasigt dem firade studenten, den bilden vi hade sen förra gången vi var i sthlm över sommaren där alla studenter åkte runder på flak, UTAN studentmössa, UTAN studentkläder och hällde öl på varandra och andra personer var med på flaket som inte var studenter och feeta högtalare spelades pot your hands up for detroit! Heeelt sjukt. Så berättade vi om magnus stenbockstatyn som man ska gå 7 varv runt coh kärnan som alla springer ner från. Helt underbart!! haha så blev dem helt sura och sa va fan de e så e sk ava , vi bara neeej !!! - nehe okej men vi letar upp ngn jääävla staty coh går ssju varv runt den, helt meningslöst... hahahaa mm visst vi har lite olika synpunkter!! Kankse inte så kul att läsa om men det lät så jävla roligt i den stunden. Tillslut kom bussen och på vägen hem visade anna sitt jobb (burger King) .. sen vaknade vi upp i morse ställt klockan på. 12. 00 upp och dusha , åt frukost coh mitt flyg skulle ju gå 4 kollat arlanda express coh allt. Meeen sen slår det mig att koolla om det verkligen var 16.05 flyget gick. AAAHHH!! panik det går 15.05 shit packa stick. som jag kuta fattade ingenting var helt svettig, alltså sånt får faaaan! bara hända på film, tänk om jag hade missat flyget. men men jag klarade mig hem hel och med bagage, får hoppas att det adrig mera händer.. Tack för 4 underbara dagra i stockholm du gjorde dem oförglömliga Anna .. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback