second day

skulle egentligen ha min lilla sov morgon idag. Efter att Anna och hennes kille dragit till skolan, men halv 9 ringde min älskling och vöckte mig av ingen som helst anledning. liiite jobbit bara, såklart kunde jag inte somna om. Så steg upp käkade frukost och försökte med denna jävla dvdn i nästan en halv timme. riktigt jobbigt när snt haitech inte funkar, blir galen så tillslut gav jag upp. Anna är coh svettas på jazzen just  nu men hon skulle skynda sig hem så hon är väl här om ca. 30 min. Saknar henne redan. känns helt tomt att var i lägenheten helt själv! Men men jag överlever. Ush jag tnker bara på min jävla engelska roman som jag måste läsa till kursen som jag läser. oorkaaar inte. hatar böcker och engelska, det kan verkligen inte bli värre.
När Anna kommer ska vi fixa oss sen blir det ännu en dag i stan, dock liite längre än igår får vi hoppas idag ska vi inte sova bort hela dagen vi har iheller inte stigit upp lika tidigt som igår. Känns annorlunda att sitta här i sthlm. det är verkligen inte alls som hemma, vet inte om jag verkligen hade klarat av att flytta så bara , kanske kanske om fredde följt med , helst skulle maria också fått plats i resväskan, Man är så jävla trött på helsingborg i bland alltid samma folk, alltid samma uteställen och allt.  jäätte tradigt men när man väl är utan det förstår man hur mycket man egentligen älskar det. och våra underbara stränder.. kan inget slå. Fick ligga och sola i små parker rhär i somras i sthlm, det var ingen hit! guuud vad jag svär hela tiden, ursäkta mitt språk! Känne mig utråkad nu. Kanske ska ta och diska, om jag orkar... Ska gå på intensivkursen på balettakademin i sommar igen OCH Bounce summer camp. ska bli så kul. Det bestämde jag och Anna igår! Det är sånt man går på en gång sen kan man bara inte vara utan det! Sen efter sommaren får vi se vad som händer jag s ka definitivt inte jobba kvar på TH i alla fall förhoppningsvis har jag väl valt ngn kurs och kommit in på den vare sig det är socionom,, träning häls& kost eller dans. No mather what något måste det vara i allla fall.. Betygen har ju också en inverkan. Vill inte lämna min maria i helsingborg om jag måset flytta!! Hur skulle jag klara mig.
Haha fick reda på för någn dag sen att fredde flyttar med mig var som till och med till månen om jag skulle vilja försöka bo där. haha så jävla gulligt, kan rädda dig med att jag inte vill flytta till månen älskling. Men tack för erbjudandet endå. Jag hade inte låtit dig stanna hemma utan mig vilket fall som! Om jag så skulle få låsa in dig i någon källare och attakera dig varje kväll och natt. Jag älskar dig , kan egenligen inte vara utan dig en endaste sekund du är guld värd!

Imorgon blir det antagligen utgång, det är ju som lille lördag här i sthlm då, ann-karolin skulle visst också med, och imorgon ska vi besöka systemet, anna är ju 20. Jag vet lite fjantigt med det ska faktiskt bli kul och gå in där och vara laglig! Såg ett kvitto på magnet tavlan i köket på systemet, det var visst hennes första köp, haha så söt sparar det och allt. nej nu har jag bloggat alldeles för mycket, ni ska ju orka läsa det också! hha ...

Ha de så bra ska partajja i sthlm för er alla...

Kommentarer
Postat av: Caroline

haha, nej, jag såg inte att dem hade dragit dubbelt förens jag kollade min internet bank. Fick ju bara ett kvitto, men dem drog kortet fler gånger för dem påstod att det inte fungerade. är allt bra i Stockholm? det låter bra iaf :D hälsa annaaa en bamsekram! loveu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback