Rulltårta i stora lass

Fixade min blogg nu. blev helt okej, hade inget att göra, sitter bara hemma och tradar fast det är skönt!! jobbade till 8 idag . och imorgon blir det rashas 20 års fest, längtar ska bli så kul ! Laddar upp några nya bilder från festen på lördag . Min älskling ska ut idag , som vanligt , och dricka sig några bir.. snarts ka jag käka min och aleks favorit rulltårta , riiiktigt god är den! Den måste bakas, ni kommer att älska den ....


Rulltårta      
3 ägg                  
2 dl socker  image791
2 dl mjöl    
2 tsk bakpulver
½ dl mjölk

Fyllning
150g smör
3 msk cacao
3 msk florsocker

200 grader i ca 15 minuter
toppa med florsocker...


Enjoy

Kommentarer
Postat av: aleks.

har faktiskt tänkt på den rulltårtan ,haha.. tack för att du skrev upp receptet för nu vet jag vad jag ska baka :D
love

2008-01-25 @ 21:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback