och så var det dem här överskrifterna ...

Bara för att jag latade mig hela dagen igår blir denna fullspäckad..  SÅKLART!! ska tärffa maria på knutan kvart i 1 , antar att ho ska ha uppkörning innan desss, men hon försöker lura i mig att det blir ar en vanlig körlektion, vet inte riktigt om jag verkligen ska tro på de.. Får väl se. Sen ska vi gå i stan och promenixa, jag e pank, pank lusPANK jävla pank skiiiiit! har typ 70:- helt sjukt, hatar december och januari månad , det är ju fruktansvärt. Och kommer få såååå lite denna månad i lön, haha det är ju bara löjligt och min jävla körskola kostar mig plenti. GÅ ALDRIG PÅ STATTENA TRAFIKSKOLA, dem har ngt fel i sitt jävla huvud...Sorry om det blir en massa fel med stavningen men fredde tangentbord kör sitt eget race, plus att det ploppar upp en massa nya sidor hela tiden typ när den känner för de. Virus kansek! Riktigt jobbigt data, hade kastat den i väggen för länge länge sen. Var och solade inna igen innan rashas fest på lördag och innan sthlm, Ja sen efter stan ska jag till tandläkaren och hämta blekningsmedlet. Äntligen , här ska det blekas!! sen ska jag träffa rasha och handla en massa saker till festen... sen till sist blir det träning. Somnade inte förens 4 inatt har lite ångest för det. men fredde fick gå upp och jobba kl.9 så det har inte varit många timmars sömn denna natten. kollade på 40 years-old virgin, riktigt sjuk film, men shes the man e ännu bättre, kissar ner mig av dem filmerna.. !! okej kanske ska hoppa in i dushen nu innan klockan springer iväg ...


Kommentarer
Postat av: sara

jag tycker inte om Stattena Trafikskola, dom på Drive in är MYCKET BÄTTRE!, jag rekomenderar dom :)

2008-01-23 @ 18:15:47
Postat av: Caroline

jaa, jag försöker skriva så mycket som möjligt :D hon vet vem du är också! hihi! miss you :(

Postat av: frida

2 av mina kompisar har gått där i 1,5 år nu :( & de tog intensivutbildningen från början. Riktigt kass...

2008-01-24 @ 19:15:05
URL: http://queenofheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback