hemma igen . ..

Äntligen var man hemma, sitter i soffan under täcket med min efterlängtade äslkling såg precis det nya programmet med hans som är med i hells kitchen. det var faktsikt jätte spännande tog mig en tid att bli klar med inlägget pga av det. När man är borta förstår tänker man inte riktigt på allt här hemma men när man väl träffar och ser allt igen förstår man verkligen att man inte kan vara utan det. Blandannat min älskade fredrik, hade aldirg ladrig kunnat flytta ifrån honom. Fick sitta och pussa på min ida också i bilen när vi väntade på mamma utanför expert. har köpt en ny LG tv. jätte fint lite skillnad gemfört med den förra vi hade. beundrar min jacka så mycket, vilket bra köp!!! Längtar tills den ska användas. just de t jag glömde berätat om flygresan . fruktansvärd som det vingla precis innan landning. Visste inte att det blåste så mkt här hemma i helsingborg.. hemskt har kommit på att jag verkligen inte tycker om att flyga nu, det är ju rena rama katastrofen ... Nuska jag hoppa i sängen med baby coh kolla film , datan är proppad med en massa nya filmer och han ska få välja, !! har saknat dig älskling , du är mitt allt

image820

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback