vill vakna så varje dag

Ja Sandy i grease var det ja ! Men men nu är helgen, bion och maskeraden över och vi startar om på ännu en ny vecka eftersom att dagarna bara springer iväg.. . Och det känns som om man inte får något gjort vilket ibland kan vara väääldigt irreterande. Sov när mamma knep mig i fingret kl 9.30 imorse, kunde inte somna om sen igen efter att hon gått så jag gick upp. stannade blixt stilla vid säng kanten för att solen maxade in sken i mitt rum, såklart sprang jag till fönstret och rullade upp. och ja där va den, SOLEN, alldeles stor och rund, vad glad jag blir när det inte är snö, slask, regn och mörk framförallt längre.. . Finns inget bra med vintern, inget , inget jo skidsemestrar, men de åker vi endå aldrig på några! Så de finns inget bra, hatar jul, alla pengar som åker mina barn ska bara få vars en julklapp. haha nej det vore lite elakt!! och nyår ska vi inte prata om sååå överskattat, det bästa är ju att var utomlands i december månad, vilket jag egentligen skulle men inte fick ledigt! Så är det när man jobbar, en nackdel med jobb gemförelse med skolan!
Iallafall när jag vaknat med ett fett leende på läpparna gjorde jag min efterängtade frukost, min mage verkligen skrek, fattar inte varför för jag coh fredde stoppade i oss en massa tomatsoppa igår, ... igen jag vet! ja imorse fick det blev två nutella mackor , ett glas jouice och den där jäkla kaffen. Fast jag tryckte inte ner allt!.. tror inte att kaffe är så bra för hälsan, vet inte om de e så men någit jga fått för mig bara. Äsh idag måste det göras något alltså får ta med cher ut. ringde maria innan men hon sov, sover fortfarande.. VAKNA, vi måste göra något ju !!

Om man inte tittade på termometern och träden ute skulle man nästan kunna tro att det var sommaar, älskar när man är ledig på sommaren vaknar av att det är heelt blå himmel och sooool, ringde alltid carro när vi bodde så nära och hade moppe. (Fast hennes va stulen, för tredje gången) Ringde alltid varandra och bestämde för att åka till Rååstrand. Bästa stranden nånsin, har alltid varit en klassiker för oss.. åh va jag saknar de. när man steker så mycket av solen att man bara måste kasta sig i vattnet coh leka delfiner... fast det var på den tiden de.. Nej det är inte löjligt att leka delfin i vattnet , man leker det inte så man har bara händer och armarna rakt ner stelt intill kroppen och så slänger man sig lite över allt! Det är så himla härligt. . . Sen på kvällen drar man hem om sätter på sig annat sen träffar man alla tjejerna på gröningen , grillar och dricker några cider och bara ligger och njuter på gräsmattan med min ipod högtalare på högsta volym.. Vill ha sommar nu!



(Bilder från sommaren o6)

Kommentarer
Postat av: Caroline

haha, delfiner också, det roligaste man kan göra på stranden, haha :D

Postat av: louise

ÅH ! saknar den sommaren :( fina bilder på oss , tihi

2008-02-25 @ 15:31:53
URL: http://louicezimmergren.blogg.se
Postat av: fredde

du är min delfin... ELLER så kan man vara med sin pojkvän på en sommardag!

2008-02-25 @ 17:36:18
URL: http://thefredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback