somebody out there ?

Fick hoppa in extra idag på jobb. Skulle handlat present till Carro , varit och tränat och övningskört mer än vad jag gjorde, men ibland måste man bara stryka allt från listan. Något som jag lagt märke till är att jag inte alls är lika stressad som innan, förut var det det enda jga gjorde på mina vardagar, och stressade, hade mina kalendrar fyllproppade med olika tider och pånminnelser i alla dess färger, hade vartenda minut planerad! Det var fruktansvärt, men samtidigt kul, att alltid ha något att göra, jag blir ju rastlös av att sitta still bara 10 minuter.
Men nu när jag tänker tillbaka är det himla skönt att slippa de !! Skulle inte vilja tillbaka. Glömde att mata mig själv och allt, det var hemskt vad stressigt det var speciellt i oktober, november och december när jag rasade i vikt på en vecka. Jobbigt värre, kommer aldirg belasta min kropp så igen, och träna så överdrivet mycket mer ! Vad får man för det lixom. Blir extra jobb imorgon, skulle egentligen åkt till ullared, men det blev inte så! Faaaan, måste jobba igen, Ivanka is still sick! jobbigt, men jag behöver pengarna ska betala försäkring på bilen, 1500:- whaaaaaat ? det är ju cp mycket, plus att jag ska betala körlektioner.. Oj shit ja, det var körlektionerna också, det har jag glömt helt, kanske ska tänka på min ekonomi lite då kanske. ..

Ja Anna jag håller med dig du borde ringa oftare, har kanske ringt 2 gånger sen du flyttade, liite dåligt faktiskt. men men det blir ju så när man flyttar kan ju inte ringa från mobilen hela tiden, det blir ju en förmögenhet blir att man följer varandras dagar på datorn nu mera, innan sågs man varje dag i skolan, en viss skillnad gemförelse med nu. Tänk på det alla skol ungdomar där ute, ta vara på tiden med era vänner så länge medans ni har någon (tid). trodde att jag skulle lägga mig tidigt idag , för att fredde skulle sova över brukar hjälpa mycket, men det gick visst inte är pigg som en nötkärna och när jag hör att han är trött blir jag bara ännu piggare och pratar bara ännu mera. Han tycker säkert bara att jag är jobbig, så jag studsa upp igen coh nu är klockan 23.51 .. Blir inte mcyket tisigare än alla andra kvällarna, Ojojoj va jag fått ont i ryggen , börjar jag bli gammal, eller SHIT nej kanske otränad, slapp i ryggen äsh detta är sinnes. kan inet somna för mamma har maxat volymen på tv också, och hon bara tradar med nesrin i telefonen hon hela tiden. Lagde scones innan ikväll coh köpte björnbärs marmelad, mmm nästan exakt som espresso´s. Mamma e bäst på sånt där... åt en hel, och det ni brukar aldirg slinka ner.

Sitter och försöker komma överänss med mirre (min käraste allra bästaste vän)  hur vi ska lägga upp dagen imrogon, måste handla present och träna. ullared får vi ta en annan dag , när aleksandra är ledig också. Måste dit! vet inte varför men det var bara för länge sen sist, nu börjar detta inlägget bli för långt coh då är det bara tradiiigt, föresten filmen var jätte bra som vi såg igår, fast sämre än jag väntat mig.. .  Godnatt alla nattugglor nu måste jag försöka sova. .. Tänk på mig imorgon som jobbar! Stackr´n



hallå jag glömde det viktigaste av allt Lena har fått ungar och den här gånger verkar det vara minst TIO STYCKEN! (vår hamster), vet det är ett jävligt fult namn på en hamster men det var idas idé...

image956

visst är bilden underbar !

Kommentarer
Postat av: Emmy

Tack :) Ja jag har gjort den i photoshop :)

Postat av: HELENASCITY

fin bild på henne!

2008-02-28 @ 11:41:43
URL: http://metrobloggen.se/helenascity
Postat av: Eden

Titta gärna in på min blogg - handlar mestadels om kärlek & sex :)

2008-02-28 @ 18:03:14
URL: http://edenslustgard.blogg.se
Postat av: Vicki

Lena hahaha fan va sött

2008-02-28 @ 18:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback