OLW för att vi ääälskar det goodaaa

OLW s ostbågar det finns inget bättre, sitter och trycker in en hel del sånna nu, vilket jag inte borde skulimage908le varit på friskis och tränat med mig i stället. Måste bli skärpning med det där igen. Endå fortsätter jag att trycka in dem i munnen, men åhh de är ju bara så gott ! och olws ska de vara .. Var och solade med mamma imorse, eller nja i morse och imorse kl va 11.15 , efter det blev det willis och jysk, sen Ikea tillsist, och jag förde ju fram oss i bilen, vill bara ha min uppkörning nu , nu . nu !!!
Nu har jag suttit och sagt att jag ska dusha i snart 3 timmar, men tiden går så fort när man sitter vid datorn, helt sjukt va den springer iväg. Saknar mitt roler coaster spel på datorn. måste köpa ett nytt så jag kan spela, det va så sjukt roligt det spelet. och det var år och dar sen man spelade sims, låter kanske lite konstigt men det är lika fjöntigt med plastation 3 och sånt piss !! haha .

Satt och kollade efter danskurser som jag hade tänkt att gå i sommar , hittade alla veckorna för bounce summer camp. blir antagligen i agusti 4 aug-8 aug eller 11 aug-15 aug. Sen är det ju 2 veckors intensiv utbildnings kursen på BA i stockholm. Läängtar sk abli så kul och denna gången kan jag ju bo hos anna kanske, tror bara att hon uppskattar det !! fast den gången ska jag INTE kolla fel på flygtiderna. Men sen har vi ju ett problem... . Amras danslinje, heelt totalt omöjlig att hitta, någon som vet vilken adressen är ? Skulle ju tjecka in den också! Fasr egentligen vill jag ju inte bo där i sthlm i ett helt år. äsh, med fredde med blir det säkert bra. I
Idag skulle det bli film Im a legend med maria hos pappa.  men vi får ta de nästa vecka för hon skulle städa sitt rum. Så snart kommer fredde känns som det var en evighet sen sist vi sågs, det var det nästan också! Längtar efter dig, och skyyndaaaa !!!!♥

image907

gammal bild sommaren 2006 skulle jag tro ..

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja fyfasen, OLWs ostbågar är det godaste som finns i hela världen!

Postat av: Malin

Härlig somrig blogg .D

2008-02-21 @ 16:07:34
URL: http://chakrat.blogg.se
Postat av: Linn

www.marikas.se eller www.diambra.se

2008-02-21 @ 16:40:01
URL: http://limpie.blogg.se
Postat av: Emmy

Mmmmm, ostbågar :D

2008-02-21 @ 16:51:26
URL: http://amafao.blogg.se
Postat av: mirre

OOOH roler coaster.. så länge seeen de måste ja spela igen.. shit hahaha :D

2008-02-21 @ 17:29:13
URL: http://miir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback