melodifestivalen 2oo8

Ja blev dags att krypa ner i soffan med älsklingen, Melodifestivalen, äääntliiigen !! Självklara finalister Amy dimond fast E type hade suttit lite bättre än han andra , Det blir aldriig som man vill. Velvet brukar ju vara mkt bättre. Jag vet inget medans Vel vet! hahaha så torr den är. Christian Look alltså. Mamma är ute och röjer med vännerna. Helt orolig somvanligt.man fattade inte när mamma satte gränser till kl. 1 när man var 13, 14 år. Men nu förstår jag verkligen så ung och ska ränna i stan förstår nu varför mamma aldrig kunde sova under dem nätterna som jag var ute. Hur ska jag våga låta mina barn gå ut, dem kommer ju att leva i selobat , heter de så ? :/ Ja men ni förstår vad jag menar . Imorgon är det ännu en dag med jobb. Och på Måndag är det disco träning, har missat träningen 2 ggr nu först för sthlm sen Tyskland. Nu är Maria i Kanada. undra hur dem har det sakar henne redan jätte mycket, känns som att hon varit borta i en månad nästan. Imorgon vid denna tiden är hon nog den lyckligaste människan på jorden. Miss you, ♥

Nej nu har jag näästan bestämt mig för vad jag vill göra, blir nog ngn dans linje, det var carro som fick mig att övertygas om det på Mezo. Dina ord var verkligen övervägande, Så det blir väl det, antingen balettakademin i Göteborg eller Amras danslinje i Sthlm, om den nu är SCN berättigad annars lär det inte gå. Vi bajsar inga pengar liksom.

MAAARIIAAA HÖÖÖR AV DIIIIG !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback