lööööördag

Fick stänga på jobb idag, lite segt och tradigt men men jag började ju 2 - 8 idag så de är ju väldigt lyxigt om nåt! Man ska inte gnälla. sen var den hem om och en dush som gällde med en massa springade från rummet till vardagsrummet hela tiden, kan ju inte missa Melodifestivalen. Hejja sanna nielsen och Ola !!! Fast jag hade bara tur med den ena.. Nja tvillingaran förtjänade lite dem också väl. Sitter i marias vardagsrum nu med xtina på tv och högsta volym Dirty .. riktigt bra va tvungen att höja extra mycket för att det skulle höras ända in i dushen till maria... lir antagligen utgång idag igen  är riktigt trött helt grusig i ögonen men va fan ska man slösa ännu en dag av sitt liv av att bara sitta hemma. Så ja hoppade i mina kläder och mirr kom och hämtade mig, Min chaför !! Själv har man ju inte fått sitt jääävla körkort än. RIKTIGT TRÖTT PÅ DE, hatar allt som har med körskola och körkort att göra!!!

 nej nu satte aria in Christinas konsert så nu får jag väl borra ner mig i soffan och titta, den skulle visst vara RIKTIGT BRA! bye, bye ses i stan ikväll dådå ! Imorgon blir det jobb till 8 sen förhoppningsvis och vill  jag träffa min kille ... ♥


Kommentarer
Postat av: mirre

meeeeh uppdatera din tråkiga BAJStolle!! bilderna från i lördags :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback