gutenmorgen !

Igår fyllde maria 20, vilken dag !! Var planerat hela dagen att vi skulle ut och partajja, fast att det var förväntat att inget folk skulle vara ute, men med lite alkohol i kroppen blir väl alklt roligt :/ eller ? också skit! i alla fall adgen efter. Men men maria hämtade upp mig på körskolan 15.15 sen till bårslöv och hämtade upp aleksandra.. sen åkte vi till väla för en tripp. bla för att köpa marias present, ,medans hon fick sitta på en bänk utanför H&M och hålla för ögonen, Tog en bra stund men som tur var kom natalie och louise, och höll henne sällskap. Efter Väla åkte vi till stattena för att handla på systemet, när han i kassan försökte lägga in en stöt .. LOL !!! vet att det är ute med att säga så, men man kan inte alltid vara trendig. Plus att det är ett såå jävla kul ord!! haha ... . jaja efter stattena släppte vi av aleks på kulla gatan sen åkte vi hem till mig för att packa, skulle sova hos maria och vi skulle ut ju, men eftersom vi vela tog det ca en timme innan vi kom på vad vi skulle göra och aleks skulle ta bussen från bårslöv. Tillslut kom vi på de BIO, och bio fick det bli. Först köpte vi biljetter till I am Legend med will smith, bara maria som ville se den jag coh aleks va heelt emot. Det är ju trots allt skräck, eller nja thriller. Men jag kommer få mardrömmar, är hundra procent säker. Så vi övertalade med Petras röst att byta till PS I love you. Vilket val !!! så bra film, riktigt riktigt bra, Se den. Men den är väldigt sorlig, men skiit rolig !! efter bion släppte vi av aleks ute på landet sen åkte vi mot västra berga och somnade bums.

Idag i morse skulle jag coh sola med mamma men vi blev alldeles försenade och hann bara dit sen vänta igen... Mötte maria på stattena för att gå in på eveil twins men man kunde inte ens boka förens i april. Lööönt shit så fullbokat, så vi åkte till house of pain. Och maria bokade tid , men jag vågar inte riktigt än, måste tänka lite till först. Det är bara för mamma hotar mig, får speeel!! vet inte om jag vågar för det andra !! Nu sitter vi hos mig coh jag skulel börjat med min eng för 3 timmar sen. Har inte börjat än, har ångest orkar inte, vill inte!!
Maria kollar på morgan pålsson på youtube.com nu. Bara jag hör hans röst alltså. ahhah .

- vad är det för likhet mellan melodifestivalen och en spårvagn? Båda förs fram av ett lok. hahaha!!! Han e för go den!



Längtar sååå mycket tills nästa Fredag långfilmen, var nästan fullbokat, har hämtat biljetterna nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback