Gäsp, gäsp

ush, det känns verkligen inte bra att gå upp så här tidigt förstår inte folk som börjat jobbet tidigare! ush , mornar är inte roliga, men förut var jag endå mer en morgon människa, men det har visst ändrats, bara för jag är ledig så mycket från jobb som jag är nu, Stackars dem som går i skolan som tvingas upp varje morgon, älsklingen har gått till jobb nu , han sitter väl i nåt hus och sätter fast fönster eller något. saknar honom redan fast att det bara va en timme sen sist.!! Ikväll gäller det, Morgan Pålssons långfilm, så kul det ska bli, lääängtar!! Ska bli skönt att träffa maria igen , kan inte vara utan dig !! Love you ♥ Ne nu måste jag iväg till jobb börjar om en kvart.

Ha en nice dag!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är verkligen SÅ jäkla söt!

Postat av: mirre

duuu är så snygg min älskade vän

2008-02-22 @ 13:13:22
URL: http://miir.blogg.se
Postat av: Anonym

du är verkligen jätte söt :) jätte fin skjorta får man fråga vart du har köpt den=)

2008-02-22 @ 15:51:29
Postat av: Anonym

den är köpt på
carlings tror jag förr förra sommaren

2008-02-23 @ 08:39:12
URL: http://tiirajs.blogg.se
Postat av: Anonym

din kofta då:) ?

2008-02-23 @ 14:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback