Fredag

oohh noo, viruset har drabbat mig, och jag som ståltserade upp mig om att jag inte skulle bli sjuk och inte varit det ännu.. Men inatt kom det, vaknade som om det var ett rakblad i halsen på mig, Klunsade i mig te, fast att jag inte kunde se något. Mina ögon vägrade öppna sig, lite sådär jobbigt !! Men in på maxi tack vare deras irreterande strålkastare vaknade jag till liv, och det finns ingen jobbigare än Ida på morgonen, Riiiiktigt jobbig, helt otroligt att Maria inte vaknade av det. Smög in i mitt rum och fråga - Kan du sova ? Inget svar .. .. så antagligen helt otroligt. Ida låter som en blandning av en kossa och syrsor och typ som en lama som spottar en i huvudet var annan minut. Så det är lite jobbigt, ni kanske inte förstod förklaring, men det är jobbigt i alla fall.. .. Riktigt lång dag på jobbet idag , men det var en lite speciell dag. kan inte säga varför, tror att det är en hemlighet!
När jag slutade stod nina och väntade på mig och vi promenerade i ösregnet till mamma, igår föresten när det blåste som in i och regna gick mitt paraply från H&M i sönder,. det var på tiden, så kasst det var fick spel på det så jga knäckte det och kastade det i marken mitt på övergångstället, Lite pinsamt efteråt!! Gjorde vet mig fortare än planerat idag så vi satt och sega hemma hos mig, men pappsen kom och hämtade oss tidigare än bestämt coh körde oss till kära påarp. Så nu sitter jag hemma hos mirre i henne pytte pytte lilla rum, det är precis så att jag, nina och maria får plats i de. haha .. klastrofobii .. . Så snart ska vi till Carro, SOM KOMMMIT HEM, OCH HAR 20 ÅRS FEST!!! ska bli så kul att se henne igen, hon kom hem tidigt tidigt imorse... Hoppas hon sovit ut riktigt ordentligt för ikväll blir det feeeeest! Och ja jag börjar jobba 9 imrogon , maria 10, behöver ju nästan inte somna när jag kommer hem. Måste få lite sömn, men det är värt att vara vaken för carros skull, Stackars anna som missar det och marias fest på allt, Tycker lite synd faktikst, saknar dig förresten gumman ♥

Imorgon måste jag se melodifestivalen , och imorgon blir det utgång igen med min älskade maria ...
Nu ska vi kila .. Ha en riktigt bra fredag kväll !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback