boooring

sitter framför datorn nu , är typ heeelt utråkad, jag och mirre skulle tränat idag, men verkar inte som att det blir så, så ikväll ska jag sova hos min älskling, blir väl film eller ngt va ska man göra i denna kylan.. är så trött på vintern, fast att va inte haft någon snö. Vill bara ta fram alla mina sommarkläder och kunna gå ute i bara shorts och ett linne, vill bo i ett land som är varmt året runt!! Typ Thailand ! Man kan ju drömma.. Var på maxi innan invigde min nya skinnjacka. den är så fin. äntligen har jag hittat mig en  sommarjacka, det var ju hemskt vad jag ska tjata om den , Ni ska snart slippa. Maria hade visst 750 läsare igår, det är inte lite det inte .. va har jag, 124 typ. haha , men endå 124 vilka är dem som läser min blogg lixom, ja man kan ju undra! Jo de gråa linnet har jag beställt från H&M katalogen. Nu står väl fredde på nåt tak och lägger takpannor ute i kylan. Hade velat krypa ner i deras bubbelbad nu med riiktigt riiktigt varmt vatten, hade varit skönt. Kollade resor till Milano idag . 1600:- tur och retur, MÅSTE hitta billigare känns det som. Skulle komma hem runt den 13 maJ,men shit då kom jga på det, jag och fredde har ju 5 år den 12 maj så då får jag hålla mig hemma. Så det blir väl antagligen den 7/5 - 12/5 som vi kommer att vara i Milano..  Nej nu ska jag ladda hem Gossip girl, äta chilli con carne och gå och lägga mig en stund tills Fredde ringer. Miss you ♥

image838

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback