lillejulafton


Savannah & Cher


paketen


savannah


jag med djurligan


jag på espressohouse imorse


hej hej. igår var jag hemma hos anna och bakade pepparkakor efter att vi hade varit & tränat, sen åkte vi & träffade Carro och Aleksandra på mezo, jag och Anna delade på en fozzazia, den e så himla god med ost och salami. Vi gick från mezo ca 11 på kvällen sen blev vi kvar vid aleks bil i en halvtimme och snackade sen körde vi hem till mig för att jag skulle packa min väska (skulle sova hos anna) sen körde vi carro hem och släppte av henne & vidare mot billesholm hem till Anna. Var hemma vid 1 tiden,det blev väldigt sent men de gjorde inte så mycket ,

Jag vaknade endå 15 minuter innan veckarklockan ringde 7.30 imorse. Jag & anna vaknade då & åt en god frukost sen åkte vi till väla så vi va där redan vid 10 tiden när dem öppnade, jisses med folk & köer där var! Men Anna hittade sina presenter fort som hon skulle köpa till två personer som fyller år om några dagar. Sen åkte vi & tränade på friskis efter att vi varit & ätit en scones och en latte på espresso, som jag saknat espresso house, det finns ju inte i umeå, inte IKEA iheller.  Sen åkte jag hem och bakade lussekatter vid 3 tiden, har varit hemma och myst sen dess. Nu har jag slått mig ner i soffan , tänkte kolla på lite oc avsnitt och käka någon lussekatt, har fått en julklapp av mamma idag ,det är ju lillejulafton. Fick en guldring till naveln & en glittrig plopp till min pircing i örat! Weei blev såå glad! Och bäst av allt , MARIA E HEMMA! ännu bättre imorgon är det julafton!

Kommentarer
Postat av: MIRRE

JAG VILL OCKSÅ VARA MED ER!!!

Postat av: Tina

Dina djur är så otroligt söta =), smälter totalt när jag ser dom hehe :P.

2008-12-25 @ 16:24:03
Postat av: malin

guu vilken mysig tröja! får man fråga vart man kan få tag på den ? =)

2008-12-28 @ 03:16:40
Postat av: malin

den längst ner alltså .. hehe

2008-12-28 @ 03:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback