2 veckor kvar till jullov


Min älskling Savannah


Godmorgon! Igår fick vi se filmen från vår balettlektion i skolan.
Det var jätte nyttigt , men som man har utvecklats jag visste ju knappt va balett var innan! Det var jätte nyttigt att ha filmat & få se sig själv, man såg verkligen vad det var hon menade med allt tjat som hon lagt ner på oss, man såg sina fel & sina bra sidor. Efter skolan gick jag & Lisa i stan eftersom att vi slutade redan vid halv 1. Först gick vi och åt en smörgås vid fiket inne på kungspassagen sen handlade vi julkappar , mina kassar var såå runga och jag va så svettig av att springa in & ut i alla butiker hela tiden. Men nu har jag handlat klart , det känns skönt! Sen tog jag bussen hem, va hemma vid kl 4 på eftermiddan, bytade om och sen åkte jag & Fredde in till stan och käkade.. Det var en jätte fin restaurang faktisk. En från Freddes jobb (Corona) jobbar där så fredde hade varit där förut och ätit och sa att de va jätte bra, så där hamnade vi. Myysiigt värre! Sen gick vi & tog en latte på mc. Och vidare till hemköp för att köpa lite varor till kylen här hemma. När vi kom hem skulle vi direkt gå till maxi, för inköpslistan här hemma börjar bli låång! Vi kom knappt halvvägs då vi vände tillbaka hem igen, hade ingen som helst lust att gå till maxi och bära alla kassarna. Så vi stannade hemma istället.

Efter 30 minuter av att vi hade asgarvat ihjäl oss av busrigningen som ja la in i förra inlägget så sprang han iväg till bussen igen in till en kompis i stan, dem skulle festa till det och dra vidare in till corona senare mot natten. Lisa kom till mig då samtidigt, vi dreglade över asos kläderna ett tag och dem på forever21. vill ha en nyårsklänning, bryter snart ihop!! Sen kollade vi på a cindurella story 2. haha såå fjantig den va , jätte förutsägbar, kanske därför man skrattar så himla dant. Sen var klockan 1 på natten och vi hade redan somnat framför filmen, blåste upp madrassen i vardagsrummet till lisa sen somnade vi gott, märkte inte ens när Fredde kom hem i natt, måste redan då ha varit i djupsömn.

Nu är det bara jag och Savannah som är vakna, hon springer efter mig som ett plåster på morgonen, ska bära henne och kela med henne hela tiden tycker hon & hon ska vara överallt där jag är, precis överallt, just nu ligger hon nästan på tangentbordet och över hela min musmatta och hon ska tvunget ha sina tassar på mina armar fast en att jag skriver förfullt. Men det är underbar med hennes närvaro jag ska inte klaga, nu förflyttade hon sig till mitt knä & sitter och funderar ut vilken ställning hon ska ligga i i. hihi miiin bääbiis! Idag är det korridorsfest hos en i min klass, jag & Fredde ska dit & några andra får jag hoppas. Men först hade jag tänkt köra en monopol runda mellan mig, Lisa & Fredde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback