söndag hemma i helsingborg


jag på mc donalds i umeå


hej helsingborg, jag är hemma!  var ett havår sen sist, det känns att man inet har varit hemma på väldigt länge, men de känns så otroligt skönt, känner ett lugn i kroppen som jag inet kännt på länge , hemma i umeå lever man ju på rutiner. Nu har jag väntat på Anna i ca 4 timmar hon är såå slö. Vi ska och träna på friskis. Igår när jag kom hem blev det en massa gosande med mina syskon och mamma! Sov hos Ida inatt! vaknade runt halv 10 tiden. var skönt att få sova ut sig efter den långa bilresan. Snart hämtar Anna mig och vis ka träna sen ska vi coh käka nånstans tror jag efter tärningen, ikväll ska jag nog träffa Carro ett tag , hon är ju också hemma. Helt galet att jag kan skicka sms och sen ses med mina vänner, önska jag kunde de hemma i umeå också.. Har saknat dem såå mycket! Fick en nyhet igår, kan tyvärr inte släppa den än förens den e 100 % säker, men jag är glad i alla fall. yeah! Jag är hemma. kan inte  fatta de!! Helt galet.

Kommentarer
Postat av: jasmin

välkommen hem <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback