söndag


My precious

Heej! nu är jag i full gång med städningen , har damsugat , torkat av skåp och nu väntar jag på att dem ny tvättade golven ska bli torra. Savannah springer runder här överallt och tassar ner hela golvet ! Hon blir lite chockad när hon blir blöt om tassarna den stackaren . hihi ^^ Skulle behöva tvätta idag , tvättkorgen är proppfull! Sen måste vi till maxi också, det måste ju vara rent och snyggt nu till när pappa kommer imrogon kväll. Kanske jag & Fredde ska åka och kolla på en dansshow ikväll som några i min klass ska va med i , det är kvällskurser musikaldans som ska uppträda blandannat , och den kursen har jag tyvärr inte gått i , ska gå i den nästa termin hade jag tänkt! Men antagligen är det helt slutsålt, så jag kommer väl inte få se de fast att det ska vara 2 föreställningar ikväll. Imorgon är det skola, och jag känner mig fortfarande helt slut i kroppen fast att det har varit en rätt lugn helg, Fredde sover ska väcka honom nu så han åtminstone kan följa med och bära till maxi. Ha en bra söndag! Själv ska jag bombas med OC avsnitt den 5 sista på s1

Kommentarer
Postat av: Tessi

Hej!

Kikar in på din blogg dagligen. Tycker du verkar så mysig! Önskar dig all lycka till med dansen i framtiden! En fråga,: Är Savannah en Birmakatt? Isåfall, vad heter färgen/teckningen. Skriv en kommentar till dig själv som svar så läser jag här =)



Kram!

2008-12-14 @ 15:38:13
Postat av: Caroline

taack :) nej det är ett märke som heter P.J.S, Parajumpers. finns i helsingborg också tror jag. inte långt kvar tills vi ska hem, wohoo!

Postat av: Sarah

Fin blogg! o va söt din katt e!!



xo.

2008-12-14 @ 21:52:49
URL: http://www.butterfliiies.wordpress.com
Postat av: Anonym

ja hon är en birma katt och hon är lilamaskerad

2008-12-15 @ 17:10:33
Postat av: H *

- awh !

2008-12-23 @ 18:55:56
URL: http://merei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback