somewere theres gonna be a place for us



Idag var det en rätt kort skoldag , kämpigt på baletten , va såå trött i morse, kl 8 imorse körde jag värsta passet medans ni andra låg och sov, kanske? Det var jobbigt! Sen hade vi modernt , körde igenom allt som vi ska ha på torsdag (öppen träning) sen avslutade vi med massage. mm de behövdes verkligen . och efter lunchen hade vi prov i anatomi, det gick väl sådär kan man väl säga. Det var mestadels prov för ens egen skull. Kunde skelettet & lederna men musklerna var jag vekrligen helt lost på. Sen efter skolan tog jag och lisa en fika och glass på makedonkan, såå gott det var med colasås. Sen köpte jag en grej som jag behövde till Freddes julklapp som jag hade tänkt fixa med idag .
Pappa kommer inte idag iheller han ska stanna över natten i sthlm hos en släkting på min mammas sida som bor där. Tråkigt vill ha hit min pappa! Men förhoppningsvos kommer han väl imorgon om det nu HELT plötsligt inte dyker upp något annat. Nu ska jag springa ner & ta tvätten! Bjuder på en bild på mig och Lisa från idag!

Kommentarer
Postat av: jasmin

nej, det är tina som gjort min blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback