one day ore another


Fredde i snöyran


Idag efter skolan gick jag, lisa, elin & nina & tog en fika på sandys, det är så gott att belöna sig med efter skolan och dem har så god latte där. köpte te på MVG jordgupp/vanilj. mm mums så gott de va. Har snart sett klart hela säsong 1 av OC nu, ollade på de i flera timmar igår, efter skolan, ibland är tiden så dryg, fast oftast så bara springer den iväg. Fattar inte att det är Micha Barton som är mest känd nu hon e sämst skådis, jisses va kass hon är. kanske utsendet som räknas för hon är ju otroligt vacker! Sen har jag också lyssnar klart på Steig larssons andra bok "flickan som lekte med elden" herre gud va bra den va , som den slutar det är ju helt galet , tur att jag har 3:e boken på datan så jag kan sätta igång coh lyssna på den nu direkt, fats första ska jag se klart avsnittet av OC. Imorgon är det skolan igen, fcik reda på idag att det rä audition till showartist utomlands nästa år. Men man skulel sjunga och ha med sig två låtar så jag skippar det! Annars hade det varit en bra övning att gå på audition. Så vi blir nog få imorgon på morgonen på jazzen. Ska önska massa styrka & strech. Nu kommer min kise med nallen i mun. Vill jag ska apportera den till henne, (heter de så?) haha ibland funderar jag på om hon var en hund i sitt förra liv. Och nu mjaoar hon för fullt för att få uppmärksamhet. 4 dagar kvar tills pappsen kommer upp, yeeah! och snart en vecka kvar till vår juluppvisning, snart ska jag hem det ska bli sååå skönt ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback