måndag



Godmorgon, så skönt det är att vara hemma. igår var jag & Anna och tränade på friskis, när vi står i receptionen dyker plötsligt Emelie S upp från ingenstans, precis i samma ögonblick som vi stod där, har ju inte sett henne på evigheter och då menar jag verkligen evigheter , så jag, emelie & Anna sprang upp & tränade. Efter att jag & anna tränat i ca 3 timmar skjutsade hon mig hem. Fick dushat & ätit tachos sen hämtade pappa upp mig för att vi skulle åka och hälsa på banne som precis kommit hem från sjukhuset. Då var Ayla & Jasmin där också (mina kusiner) så igår fick jag träffat en hel del personer! jeah! sen åkte jjag hem till mamma coh vi borrade ner oss i soffan framför tvn när heartbreak hotel börjafe på kanal 4, en svensk film, jätte bra va den , verkligen. Nu ska jag hoppa i sängen mamma skriker efter mig! Anna kommer och hämtar mig om 45 minuter, så vi ska åka till friskis och träna! sen ska vi hem till Anna , baka pepparkakor och ikväll ska vi träffa Carro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback