Måndag igen



Godmorgon, nu är Maria säkerkigen på flygplatsen i Köpenhamn, komme rbli tomt utan henne i 1 helt år nu. Men hon kommer ha de så jäkla kul! Ihh va pirrigt de kommer att vara, det är nästan så att jag blir nervös. Va kul att ni tyckte hon mitt dansinlägg, hur min väg har varit fram tills idag! Jag blir peppad av att själv läsa den faktiskt, nu när jag är här idag! Skulle vilja lägga in klipp från skolan också, men vi får oftast inte lägga in dem på internet eftersom att det är mina lärares material, finns ju folk som stjäler. Men jag ska fråga en gång till för säkertskull. Det hade ju varit kul att få se något annat än disco. Nu har jag slängt i mig frukost, vaknade 05.40 av att Fredde gick in och la sig, han har vänt på dygnet & då kunde jag inte somna om. Jätte jobbigt , måste få tillräckligt med sömn för att jag ska kunna orka med skolan! Nu på morgonen börjar vi med Balett , det ä liite sisådär jobbigt på måndagmorgonen, man måste va 100% fokuserad så man inet hamnar på ruta noll igen. Sen har vi modernt , där vi säkert ska repetera våran egen fras sonm vi gjort i grupper tills juluppvisningen , sen blir det lunch och sist jazz.
Sen är det kvällskurser 2 st, hiphop & jazz så ikväll är jag inte hemma förens sent! Det är precis så jag kommer i bingen i tid. Ha en bra dag , NY vecka NYA tag!

Kommentarer
Postat av: jasmin

älskar dig tirre <3

Postat av: Em m y ( A m a f ä o )

hej stumpan. Det var ett tag sen. ja jag ser det ;) Skriv ett mail så lägger jag in headern igen.. kan julpimpa den lite också om du vill nu till julen hehe. klänningarna är från stylebystars.com underbara klänningar till bra priser! pusss

2008-12-02 @ 09:57:16
URL: http://amafao.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur sminkar du dig så fint!? vad använder du för produkter ?

2008-12-05 @ 00:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback