life goes up & down


haha jag och maria för typ 3 år sen på nån hemma fest, vi roade oss själva som sagt!


Jag, Anna & Carro


Älskar denna bilden


Jag, Aleks, Carro & Anna (
ingen aning om var maria va)

 
Oj va vi såg glada ut !!


Fest hos fredde, mirre, jag och aleks


Nyår 06/07 (
carro va i Thailand)


nyår 07/08 (ursäkta viktor)


Guud va min hemlängtan kryper i hela kroppen, de blev ännu värre nu när jag läste marias blogg som befinner sig fler hundra mil längre bort än vad jag gör från skåne. Kan tänka mig hur hon känner! Just nu vill jag bara hem till min familj & mina vänner. Bara få sitta på dem tradiga fiken som vi har där hemma, gå ut tillsammans med dem man brukar partajja med. Gå på Väla och allt dedära skånska. Åh vad jag saknar det, det är säkert bara för jullovet närmar sig och jag vet att jag ska hem om bara 2 veckor, lite mindre till och med. Om 1 vecka kommer pappsen upp. Det ska bli sååå kul, som jag längtar! Han ska följa med i skolan på torsdagen och kolla på vår julavslutning, det ska bli roligt!

Jag saknar mina kompisar i helsingborg jätte mycket fast att jag pratar med dem ganska ofta, igår pratade jag & Maria nästan en timme på skype, hon visade mig runt i huset med in webbkamera, där såg jätte hemtrevligt ut och hon har ju fått en hel inredd källare för sig själv, najs! Man ska inte klaga .. Saknar henne mer än vad jag nånsin gjort sen jag flyttade hit bara för att hon är så långt borta nu coh jag verkligen vet att jag inte kan träffa henne. Det är konstigt att kroppens hjärna kan styra en känslor sådär. När man vet att man ska hem snart får man hemlängtan & ju längre bort människorna befinner sig ju mer saknar man dem, det är knas!

Igår var jag aldirg på någon korridorfest , hon som skulle ja festen hörde inte av sig fören 8 på kvällen,så då skiter man ju i de. orkade endå inte gå så. jag sat hemma framför datan hela dagen i inprincip och igår fick vi tvättat! Kollade på tack gode gud igår det rä s himla kul och jag uppölljde det med Britney spears - the record såklart! Stackars människa inte så konstigt att hon fått sina utbrott. Jag har hela tiden förstått att det vr ungefär såhär det va. Jag önskar henne verkligen all lycka i världen ingen människa är värd att bli behnadlad så! Ush fruktansvärd, mådde dåligt i kroppen efter jag sett de. hade ångest i inprincip, det var verkligen gripande! Idag ska jag & Fredde handla på maxi, sen ska de städas & sen kanske Lisa kommer över ska göra kanelsnäckor med grön marsipan (mammas recept). Så det blir en riktig söndag idag ja. Kanske jag kollar på något OC avsnitt också! Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback