Julbak


Ida min syster, vilket skärmtroll!


Godkväll.. idag gick det bra i skolan, vi hade en massa massa repetitioner på jazzen och de moderna inför nästa vecka, på torsdag. Halva klassen var på audition i andra salen mittemot vår dansal. Bara för en övning inför alla auditions i sommar, ingen som ska ta jobbet. Det var med wing att jobba som showartist från feb och 8 mån fram , de va heltid coh verkade rätt kul faktskt så åker man utomlands och showar på restauranger och hotell antagligen. men jag ville inte va med, fegade ur. För det va mestadels för sången dem ville ha artister, och det är inte riktigt min grej! Sen hade vi House och hiphop i 30 minuter tills vi "bröt ihop" är så trött i kroppen, de e bara för de snart är jullov, de känns verkligen i musklerna! Riktigt jobbigt är det nu. De ska bli skönt med jullov, fast inte 4 veckor långt , det är lite för lång vila, enligt min smak. Efter skolan gick jag & Lisa och drack latte med mint choklad smak de va gott fast hennes va godare med vitchocklad.

Nu har jag och Fredde gjort degen till vetebullarna, ska göra de fast med grön marsipan i .. mm så gott de ska bli. Kan inte bärga mig tills dem är klara! på Fredag har jag & Lisa maskeradfest. ska fota en massa så ni får se alla utklädsel. Kan inte fatta att pappa kommer till helgen & att jag ska hem om en vecka, helt sjukt är det, va tiden går det var denna terminen de.. meen ihh va mycket jag lärt mig, vilken utveckling! Kommer sakna umeå den dagen jag ska lämna de! Är så glad att jag vågade & gjorde detta valet i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: H*

- vad söt.

Postat av: jasmin

sötaste <3

2008-12-11 @ 01:39:35
URL: http://jasminz.blogg.se/
Postat av: jessika

gud vad söt :)

2008-12-13 @ 16:26:20
URL: http://jessikasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback