Ge mig juloov



Aaaj säger jag bara , guud , smärta, min kropp håller på att avlida, känns som att det är det sista som vrids av i musklerna nu innan lovet , har så ont i hela kroppen, kan knappt gå rakt! Nu får det gärna bli lov. Plus att jag har hemlängtan!! Saknar mina syskons väsen och min mammas mat och pappas närvaro. Åhh jag saknar dem så mycket och jag vill hälsa på min mormor! saknar kramarna , åh jag saknar allt! Mina vänner .. Det ska bli så kul att komma hem. Men jag ska köpa träningskort på friskis , för jag måste hålla igång, annars kommer jag avlida när vi kommer tillbaka efter jullovet. Kriis!

Nu tror jag  att jag vet vad som ska hända på nyår, hade ju inget planerat  förut men Anna kom med en bra idé. Nånting vill man ju göra på nyårsafton , egentligen vill jag inte va ute på nyår, alla e så fulla och agressiva  & alla hemska raketer som alla smäller. Men jag vill ju vara där mina kompisar är så jag blir väl så illa tvungen. Idag har vi haft balett,modern & jazz i skolan. Vi jobbar fortfarande på utryck i skolan, känslor med ansiktsutryck, kan man väl säga! Det är riktigt kul faktiskt. Efter skolan fikade jag med Elin & Lisa på Sandy´s. Deras vanilj latte e så himla go, tränar endå bort den på 15 minuter på morgonen med balett. Seen gick jag och hämtade min nya mobil på thephonehouse, har ju reklamerat min Lg chocklate. Så nu fick jag hämtat ut en helt ny sony ericksson blev riktigt nöjd i slutänden faktiskt, det är ingen speciell telenon, men för mig är en telefon till för att ringa, skriva sms & en väckarklocka såklart! Jag vill ha Ipod, kamera och sånt försig. Konstigt nog. Min pappa säger att jag är den enda som vill ha de så. Men nån måste ju hålla med mig. Fick lägga till 45 kr på mobilen. haha ! kändes rätt skönt att betala så lite för en helt ny i coh med att min gamla va värd 2000:- Vill istället lägga pengar på en ny ipod med större minne om jag möjligtvis får pengar i julklapp! Då ska jag köpa den nya ipodnano i blått! Sååå snygg

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag använder också min telefon bara till att ringa och sms:a.. kamera och i-pod kör man för sig ; ) det är såå de ska va : )

Postat av: Anonym

Hej!

jag bor i helsingborg, och följer din och "mirres" blogg väldigt flitigt just för att jag på något sätt kan relatera till er, med tanke på att helsingborg inte är så stort och alla känner alla på något sätt. Jag vil bara tacka för din blogg, jag tycker den är jättebra. Hela er kompis krets från helsingborg verkar vara så perfekt, ni som bor på olika platser men trots det så får man intrycket av att ni klarar att hålla kontakten och när ni träffas så stärkes era vänskapsband ännu mer!

Jag har planer på att flytta utomlands efter skolan. och innan var jag väldigt nervös för att jag kanske skulle tappa kontakten med mina vänner som jag står nära, men efter att ha läst din och mirres blogg med era flytter och allt, så ser jag att riktig vänskap finns om man kan säga så.

Ni gör ett gott intryck och påverkar positivt på dem som vill sträva efter sina drömmar precis som du/ni, hoppas du fortsätter blogga länge till, :)

2008-12-03 @ 21:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback