fredag





Hej hej, vi slutade 15 över 12 idag , hade bara en lektion house, fick lära oss en ny kombination idag , har filmat ska se om jag får in den på internet imorgon så jag kan lägga upp den på bloggen för er som inte har ngn som helst aning om vad house är. Det är så himla kul. Efter skolan gick vi och åt pizza, jag & Lisa, efter det tog vi bussen till ersboda gick inom willys handlade chips och skumtomtar. mm så gott! sen gick vi till coop så jag fick handlat nya strumpbyxor till baletten. Behövde verkligen nya. Sen tog vi bussen hem till Lisa hon bor rätt nära ersboda som tur är. Det första vi va tvungna till att göra var att skotta gången in till hennes dörr. JISSES va de snöat idag . haha helt galet , man kan knappt komma fram, när jag var klar med skottningen kommer en bjässebil och drar bort snön från den stora gången, så det kommer på lisas gång in till hennes dörr som jag precis skottat , så jag fick i inprincip börja om igen , haha men det var kul att skotta. Min första skottning! hihi^^ Ihh vad jag trivs här i Umeå. Nu har vi kommit innanför dörrarna hos Lisa, hon är i dushen och om 3 timmar kommer gästerna. Just nu håller jag och panik laddar ner musik från piratbay eftersom att lisa bara har håkan musik & jag glömde ta med min ipod högtalare! Ikväll är det maskerad fest ska fota en massa. Ha en trevlig Fredag! För de ska vi ha, ikväll sover jag här!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Såg att du var medlem på Blog.lovin och jag tänkte att vi kanske kunde hjälpa varandra genom att prenumerera på varandras bloggar. Jag har lagt till till dig nu och skulle uppskatta om du ville göra samma sak.



omdigitalkameror.se

Stefan

2008-12-22 @ 17:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback