fredag

Såå trött jag är, det känns som att jag kommer kolapsa vilken sekund som helst , jisses mina ögonlock väger kilo. Sov 3-4 timmar inatt. Imorgon ska mormor åka tillbaka till sjukhuset hon har varit här i 5 dagar nu! Idag har jag varit på friskis & tränat och ätit god mat här hemma. Man blir så bortskämd! men det är underbart . Ikväll ska jag träffa maria,nina & Anna i stan vi ska fika. fats egentligen borde jag gå och lägga mig nu & sova ut tills imorgon. Imorgo har aleks tjejmiddag hemma hos sin kille, sen ska vi ut & göra helsingborg osäkert , hihi^^ ska bli så kul att gå ut med tjejerna , det var evigheter sen sist! Så aleks ska bjuda på mat coh va chuaffis imrogon, LYX!
saknar min Fredde som jag varit utan en hel veckan nu!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback