Fredag


Jag och Anna innan utgång till Tivoli


Mellandagsrea säger jag bara, jag & anna va på Gina kl 10 när dem öppnade, tur va de så vi fick tagit va vi ville ha , handlade hur mycket som helst allt va ju halva priset. kvart över 10 var där proppat med folk coh kö i hela butiken, helt galet va de, poff sa de bara! Men vi fick tagit och handlat va vi ville ha, sen gick vi vidare till H&M och kollade men dem hade nästan ingen REA alls. Sen gick vi till 13, Anna handlade två godumliga adidaströjor en röd,vit coh en svart, guld! hallelulja såå fina, sen gick vi till STADIUM där jag fick handlat för presentkorett jag fått av Freddes föräldrar , så glad!! Jag lever ju i träningskläder så där shoppade jag loss, handlade ett par nya svart nike byxor, två linnen och en t-shirt! Så nu ska jag ta och slänga mina gamla träningskläder som är helt urtvättade & sletna. Kopplar inet riktigt ihop de bara hur jag ska få hem allt. Har shoppat mer än vad jag gort på ehla detta halvåret i Umeå nu. ÄR SÅ GLAD! mellandagsrea is the shit!

Kommentarer
Postat av: nela

va adidas tröjorna på rea? :) vad kostade dom iaf.

2008-12-26 @ 17:24:31
Postat av: Anonym

Kan du inte visa vad du köpte, det skulle varit kul!

2008-12-27 @ 17:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback