dansuppvisning

Då va juluppvisningen över, det gick jätte bra . & de va såå kul. skulle vilja göra om de IGEN! älskar dans! ♥ Det var rätt mycket folk i salen som va och tittade faktiskt, dem satt runt salen. vi dansade först balett, jazz, house, hiphop sen sist modernt. Ihh va kul de va !! Pappa filmade och fredde har fotat & filmat med min kamera en massa! Kan tyvärr inte lägga upp filmerna vi får inte lägga upp våra danslärares koreografier på internet. Kommer sakna skolan och alla vännerna här! Men de ska bli skönt att få komma hem och bara koppla av , i allafall i en vecka sen blir det gymmet varje dag så jag inte går i sönder när vi kommer tillbaka till skolan efter jullovet! Va på maxi efter uppvisningen & handlade lite smått och gott till hem resan imorgon. Ska köra hela vägen från umeå till helsingborg! Kämpigt! Men de får gå, pappas körkort har ju rykt! Här kommer lite bilder från Fredde flitiga fotografering ..


Melina & Ida


Lisa & Elin


Jag & lisafisa


jag med vårt snygga ställ


En del av gänget


jag i baletten (gran buatma)


jazzen


jazzen


hiphopen

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja i några förorter någonstans dit det tar en evighet att åka .. ;P Längtar tills du kommer !!

älskar dig !

Postat av: Anonym

Grand Battement :) Kram

2008-12-28 @ 16:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback