when i lost hope , you show me love




Idag har vi bara slappat, det är väl det söndagarna är till för. Jag och Fredde har mest söndagar här uppe ioch med att min skola inte börjat än och fredde inte ännu har fått ett jobb, vilket börjar göra mig lite orolig, men man får ge de tid! något måste ju behöva honom.. Så vi har suttit vid datorn, tv bara myst och så. Har varit inne på studera för att kolla utlandstudier, är sugen på america efter jag gått ut min linje här i umeå vilket vill säga HT 2009. Får se de hade varit skoj att dansa där med, en helt annan kultur och där man verkligen kan få chansen att synas kanske.. Men jag hittar inga dansarutbildningar på sidan, dem har allt annat utom det, riktigt irreterande faktiskt, har varit inne tusen gången. Någon som har en bra sida att rekommendera?



Jag har ju hämtat min mobil på lagning för bara någon enstaka dag sen, men den funkar fortfarande inte, hatar de. Inga mobiler finkar jo min gaml 3310 som jag hade när jag typ gick i 7an funkade galant. Det känns som att företagen tänker med på musik, kamera och utseendet i mobilerna nu förtiden. Riktigt irreterande, köpt aldrig LG chocklate, den suuuger!!! Någon som har en bra mobil att rekommendera? Vill inte ha med touchknappar och skiter i musiken på den. Jag blir galen, hoppas att ni är till hjälp!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sjuuuukt snygga skor, bara älskar dem =)

2008-08-03 @ 19:29:22
Postat av: Frida

Jag har Sony Ericsson S500i, det är mer telefon är kamera och mp3 till skillnad från de flesta mobilerna nu och funkar alldeles perfekt tycker jag :)

Postat av: emma

Nokia 5310 tror min heter så är jättenöjd med den.

2008-08-04 @ 14:01:48
URL: http://emma86.blogg.se/
Postat av: Anonym

har oxo hört från många, både vänner o inte, att den LG är skitdålig.

2008-08-04 @ 14:14:46
Postat av: Annika

vilka söta skor! :D

2008-08-04 @ 16:14:47
URL: http://styrkvinna.blogg.se/
Postat av: Jenny

.php?country=USA%2520-%2520New%2520York" rel="nofollow">http://www.dancers.in/schools.php?country=USA%20-%20New%20York Den sidan har dom en hel del på :)

2008-08-04 @ 16:48:16
Postat av: Josefine

Tusan vilka snygga skor ! Vart hittar du allt snyggt !?

2008-08-06 @ 19:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback