fortsättning på måndan


fredde delar ut flyers





I lördes följde jag med fredde på hans jobb, en del av hans jobb iallafall. Att sätta upp plancher i alla trapphus i Carlshem och dela ut flyers på alla cyklarna. Det var rätt kul faktikst, det var fint väder så jag höll mer än gärna honom sällskap ute. Cher var hur jobbig som helst så hon fick stanna hemma. På onsdag öppnar dem discot och fredde ska stå i garderoben och va i disken, kommer säket bli superskoj, musik och träffa en massa massa folk. men något jag oroar mig för är hur jag ska kunna somna utan honom här hemma, det blir inte lätt. Som tur är har vi ju cher här, så jag blir inte alldeles ensam. Nu är det bara 2 dagar kvar till freddes föräldrar kommer och pappsen, det ska bli så kul. Imorgon börjar jag skolan på riktigt, jag kan inte sluta tänka på de! jag är så himla laddad.
Nu har dem varit här och lagt nytt golv hela dagen i hallen och köket. Jätte fräsht och fint blev det och vi har storstädat! så nu blev det riktigt fräsht, ikväll kommer jag somna tidigt , eller inte alls i & med att jag är så uppspelt.



Planshen ser ut så här



Min älskling sitter i köket , har fullt upp med att välja sin nya dator



och cher hon bara sover

Kommentarer
Postat av: Becca

Mysigt:)

Postat av: amanda

hahaha, vad söt hund=)

2008-08-26 @ 22:29:46
URL: http://noworrries.blogg.se/
Postat av: E m m y (Amafäo)

Åh cher är så söt :D

2008-08-27 @ 00:12:31
URL: http://amafao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback