I´m so up high that I cant see the ground below


Jag & Cheri i freddes föräldrars koloni i somras



Vilket tråkigt väder, hösten har verkligen kommit in över Sverige , fruktansvärt de finns bara en massa svarta väskor och en massa massa mörka kläder överallt. Det värsta med hösten & vintern är att alla löv trillar av & allt bli bara dött. Mörkret också, ush ! Nu är det nästan 100% att jag åker till Milano på höstlovet det vill säga att jag åker till sthlm, bytar flyg där mot milano den 27:e oktober och åker hem igen på söndagen den 2:e tror jag det är. Då kommer jag att vara där i en hel vecka, hela höstlovet, weii! Ska bli så himla roligt. Måste bara kolla upp med flygen gaiterna . Hur långt innan jag måste vara där för att byta till milano flyget. Det är ju så när man inte kan åka direkt från Umeå. Hade varit lite lättare om jag bott i Sthlm. Och på jullove ska jag hem till Helsingborg. Men hur ska jag & Fredde bo då. Jag hos mig & han hos sig , eller hur blir de :/ knasigt! vi e ju sambos nu. hihi^^ de löser sig säkert.

Iallafall, idag har det regnat hela dagen , men de har inte stoppat oss från att gå ut. Så jag & Fredde gick ut på stan på jakt efter en bok. Och vi hittade en , sen köpte fredde någon knasig bok om knäpp kunskap (saker du inte vill att alla ska veta). Typ hur man stjäler en bil & sånt. Helt konstig bok, sånt killar gillar. Sen hittade jag 2 halsdukar på H&M en lila och en svart. Känns tråkigt att inte handla nånting, man blir ju glad av att shoppa inte sant. Sen åkte vi till maxi & handlade lite mat, inte als lika roligt, så himla mycket pengar det går på mat alltså. Det är värre än vår hyra! Jobbigt värre. men men det är vl viktigt att kunna köpa vad man vill i matväg, tycker jag i alla fall.
Mirre ska kanske bo i washington i 1 år framåt från och med november detta året. Hon ska vara au pair. Kommer sakna henne, det gör jag redan men nu kommer det verligen kännas. i coh med att vi verkligen inte kan ses. Men hon kommer ha super kul. Det måste hon ha! ♥


(Lite snittar utaget från Freddes bok)
I idaho får du under inga omständigheter fiska från ryggen på en kamel
I Arkansas är det olagligt att utala Arkansas fel
I Kalefornien är det olagligt att hindra ett barn från att hoppa i vattenpölar
I Colorado får kvinnorna bara bära röd klänning på gatorna före kl 19
I Denver får man inte köra svart bil på söndagar
I Indian är det börbjudet att bada på vintern och du får inte gå på teater eller åka kommunalt fören 4 timmar efter att du har ätit vitlök.
Alla hotelllakan måste vara 251,5 cm långa & 206 cm breda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback