in a big big world


Jag på Haufes ngn gång i sommar


Godmrogon, idag är en sån tråkig dag igen , i & med vädret, det är vädrets fel och så för det andra är jag i desperat behov av min vänner , känner att det kommer att vara så i inprincip hela dagen idag. Ush, en jobbig sådan. har tvättetid kl. 16.oo mamma sa att vi tvättar hela tiden tycker hon, hmm kanske tvättar vi för ofta, äsh allt är nyss för oss, vi lär oss. idag ska de tvättas i allafall och sen verkar det som att fredde vill sitta inne och titta på tv resten av dagen som alla dem andra dagarna.. Oj jag har glömt bor tmin blogg helt, var typ 3 timmar sen jag skrev dehär. Har pratat med mari apå msn, kollat resor till umeå. asså med tåg x2000 tar det 17 timmar med 3 byten och natt tåg för samma pris som med flyg i 2 h . lol asså snälla vem tar de. Det är helt sjukt va fyrt det är att resa inom sverige, så kostar 200 kr, att resa från milano till sthlm. de är ju galet! hihi ^^ nu har jag kollat alla möjliga sidor och de billigaste från ängelholm-umeå va nog den för 1700 tur & retur, men ush va dyrt , de e ju bara inom sverige, galet pris. Ihh^^ ja hoppas min
maria kommer. saknar henne så så mycket ska ni veta.
Det är skönt med lite hopp om att hon ska komma, men men man vet ju aldrig hur det blir, hon har ju jobb nu med andra ord. hihi! Nu närmar sig tvätt tiden , bara 3 timmar kvar , vet inte om jag ska skita i den egentligen borde jag ut coh springa med mig. Så jag får upp kondisen tills jag börjar skolan, lär väl avlida första träningspasset där. hha .. Det ska bli så himla roligt första dagen , ska uppdatera er om varenda minut! I promess, ni kommer bara höra mig tjata om den dära jädra skolan i ett . Så ni kommer bli less och lämna min blogg. haha . nej skämt och sido jag ska inte tråka ut er. Okej nu bröjar min text bli sån vimsig igen, antagligen för att jag inte vet vad jag ska skriva om. Kan ni typ inte berätta om er värsta resa eller något. Något kul! ?


Åhh så blev hela skiten centrerad!!!

Kommentarer
Postat av: Becca

mm elllerhur :) hur är det i umea då? vad har ni för väder`? känns de inte konstigt att vara så långt från familjen o vännerna? :) eller går det bra?

Postat av: Becca

mmm då skulle det ju vara perfekt ;P Jag bor i lilla Norrköping ;P har du varit där någon gång?

2008-08-07 @ 15:06:08
URL: http://metrobloggen.se/rebfre
Postat av: :)

jag har följt din blogg ett bra tag och tycker den är bra :) kul att följa er flytt nu osv.. jag tror du kommer känna dig mindre rastlös och sådär när du börjar skolan och lär känna alla andra dansintresserade personer som går där :) men kan förstå att det är jobbigt att inte ha sina vänner nära..

2008-08-07 @ 17:58:03
Postat av: Therese

Skrev du rätt när du skrev att det kostade 200kr från Milano till Stockholm??? Var bokar man då??

2008-08-12 @ 12:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback