Tisdag



Det regnar fortfarande ute, väldigt mycket skulle jag vilja säga. Cher blev helt dyngsur så jag fick torka henne med fönen direkt när vi kom in. jag blev helt dyngsur sprang runt med mitt stora paraply medans Fredde sitter i soffan & kollar på film, skräckis REC heter den. Jag klarar inte av att se sånna skräckfimer. Drömmer massor med mardrömmar då. Glömde berätta i mitt förra inlägg att jag lämnat in min mobil (LG choklate pink) på lagning igen på thephonehouse för tredje gången! Men denna gången när jag skulle hämta igen den hade dem gett mig en utbytes telefon, en helt ny mobil. Så nu finns det inga fler repor på den, en helt ny mobil gratis! De tackar man inte nej till inte. så den ligger här bredvid mig coh laddar nu. Har glömt coh berätta att jag fått en ny mobil också. lägger inte bild på den sen. Det har inte hänt så mycket mer idag, Det öser ner som sagt och va ska man då göra. Ja jo jag och fredde jag på HEMMAKVÄLL innan & hyrde 3 filmer och köpte godis. Filmkväll slår aldirg fel.. ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: emilia

Hej.. jag tycker att du har en otroligt snygg blogg. Vad har du för kodmall.. om du nu vill berätta det. Kram emilia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback